کرونا همچنان می تازد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته و فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۵ آزمایش کرونا در استان انجام شده است و ۴۶ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده اند.

او افزود: ۲۲ مورد از بیماران جدید شناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر مربوط به شهرستان قاین، ۵ نفر مربوط به طبس، ۴ نفر مربوط به فردوس، ۲ نفر مربوط به سرایان، ۲ نفر مربوط به سربیشه و یک نفر مربوط به شهرستان نهبندان است.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون نیز ۱۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۵ نفر از آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و ۷ نفر از این بیماران کرونایی در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند و حال ۲ نفر از آن ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است ادامه داد: تعداد فوتی‌های کرونا در استان با این دو مورد جدید به ۷۶۸ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.