سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

تماشاگران آبادانی بهترین انگیزه‌ ما هستند

هماد سامری از تماشاگران آبادان به عنوان بهترین انگیزه تیمش یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از پیروزی ۶۸ بر ۶۰ تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان و راه یابی به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها بر سرسختی رقیب اصفهانی خود تاکید کرد.

او افزود: پیش بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم، تیم بسکتبال ذوب آهن هم از تیم‌های خوب لیگ برتر بود که بازیکنان خوب خارجی را برای این فصل جذب کرده بود و ما سعی کردیم که در بازی سوم بتوانیم با تمرکز و هوشیاری بالای بازیکنان خود کار را جلو ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:خوشحالم که این نتیجه که کسب شد و توانستیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

سامری در خصوص رقیب نیمه نهایی پالایش نفت آبادان نیز اظهار داشت: برای تیم مهرام و بازیکنان این تیم احترام زیادی قائل هستم و باید بگویم که ما توانسته ایم در سال‌های گذشته چه با بازیکن خارجی و چه بدون بازیکن خارجی به نیمه نهایی رقابت‌ها برسیم و از این لحظه به بعد هم سعی میکنیم که بهترین بازی‌ها را تا پایان فصل از خود نشان دهیم.

او در خصوص هواداران تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:قبلا هم عرض کرده بودم که بهترین سرمایه و انگیزه ما هواداران هستند، مردم خوب و فهیم آبادان ما را تنها نگذاشتند، در فضای مجازی و در سطح شهر حتی زمانی که شکست می‌خوردیم تیم ما حمایت کردند.

سامری در پایان تاکید کرد:به تمام بازیکن‌های خسته نباشید می‌گویم، آن‌ها واقعا از جان مایه گذاشتند تا این تیم باز سر بلند کند و به نیمه نهایی برسد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.