اسکوچیچ: از نتیجه راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار این تیم برابر سوریه اظهار داشت: از پیروزی با نتیجه ۳ بر صفر بسیار راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در مورد لیست بازیکنان تیم ملی مشکلاتی داشتیم و چند بار مجبور به عوض کردن لیست شدیم. لژیونر‌هایی مانند قدوس، جهانبخش و عابدزاده به علت محدودیت‌های کرونایی و صادق محرمی، کاوه رضایی و مرتضی پورعلی گنجی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. از این بازیکنان در اردوی خرداد ماه استفاده کرده، اما در این اردو سعی کردیم به بازیکنان جوان میدان دهیم تا پیامی به بازیکنان لیگ بدهیم که بدانند دیده خواهند شد.

اسکوچیچ ادامه داد: از عملکرد تیم در نیمه اول بسیار راضی بودم، زیرا حریف را حتی زمانی که توپ در اختیار نداشتیم تحت فشار قرار دادیم. قطعا در دیدار‌های دوستانه که ۶ تعویض انجام می‌شود می‌توان انتظار افت کیفیت بازی را در نیمه دوم داشت. این آخرین دیدار ما قبل از اردوی خرداد بود و می‌توانید مطمئن باشید که در خرداد تیم را بسیار قوی‌تر و بدون اشتباه‌تر خواهیم دید. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و در هر مکانی با قدرت برابر بحرین ظاهر خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت نکردن از بازیکنانی مانند وریا غفوری و رامین رضاییان گفت: دلیل آن بسیار ساده است. من برای دعوت بازیکنان به تیم ملی یک استانداردی تعیین کرده ام و بازیکنان باید در آن سطح بازی کنند. می‌توانید مطمئن باشید بازیکنان را بهتر از خودشان می‌شناسم و برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است، برای همین بازیکنانی را دعوت می‌کنم که بهتر از دیگران باشند. امیدوارم بازیکنان جوان به جو اردو عادت کرده باشند.

اسکوچیچ در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش گفت:مطمئنا استاندارد مناسبی برای زمین تمرین تیم ملی در نظر داریم و اگر در جزیره کیش آن استاندارد را پیدا نکنیم به آنجا نخواهیم رفت. دلیل انتخاب کیش شباهت آب و هوایی آن به بحرین است، اما قطعا قبل از برگزاری اردو در جزیره کیش بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد. در زمان کی‌روش کرونا وجود نداشت. در حال حاضر دست من بسته است و حتی در "فیفا دی" هم نمی‌توانم به تمام بازیکنان دسترسی داشته باشم. در ماه خرداد ما باید ۴ بازی را انجام دهیم و اگر بخواهیم میزان تمرینات را اضافه کنیم باعث خسته کردن بازیکنان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر عصبانیت او از خبرنگاران گفت: برای من مهم است که مردم بدانند چه اتفاقاتی در تیم ملی رخ می‌دهد. فکر می‌کنم سوء تفاهمی در آن تمرین رخ داد، زیرا در حال انجام تمرینات تاکتیکی بودیم و قطعا نمی‌توانیم اجازه دهیم فیلم یا عکسی از آن تمرینات منتشر شود برای همین اجازه حضور بیشتر به خبرنگاران را ندادیم، اما قول می‌دهم در تمرینات بعدی اگر تمرینات تاکتیکی وجود نداشته باشد خبرنگاران می‌توانند برای گزارش مراجعه کنند. البته از خبرنگاران و هیچ کس دیگری عصبانی نیستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار