شناسایی ۴۴۵ بیمار کرونایی جدید در آذربایجان غربی/ثبت رکورد جدید در آزمایش کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته با آزمایش دو هزار و ۷۰۰ نفر رکورد جدیدی در استان ثبت و ۴۴۵ بیمار کرونایی دیگر شناسایی شدند.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، درباره بیماریابی در استان گفت: به منظور بیماریابی بهتر افراد مبتلا به کرونا، دیروز تعداد تست های انجام شده در استان به ۲۷۰۰ مورد رسید که رکورد جدیدی در استان محسوب می شود.

آقازاده درباره تعداد افراد با تست مثبت افزود: تعداد افراد با تست مثبت به ۷۳۴ نفر رسید که از آن ۵۶ نفر مربوط به افراد بستری با تست مثبت و ۶۷۸ نفر افراد سرپایی با تست مثبت می باشد.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در کل استان را ۵۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۲۷۲ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۲۸۲ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۱۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۲۹ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور قرار دارند‎.

آقازاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ فوتی در شهرستان‌های ارومیه، خوی و سلماس در اثر بیماری کرونا جان خود را از ‏دست داده و تعداد کل ‏فوت شدگان بر اثر بیماری کووید-۱۹ در ‏آذربایجان غربی به سه هزار و ۷۶۱ نفر رسیده است. ‏

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.