معاون فرمانداری الیگودرز:

نظارت بر بازار الیگودرز تشدید می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز گفت: نظارت و بازرسی از سطح بازار شهرستان در حوزه رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی ستاد کرونا تشدید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، منصور رضایی معاون فرماندار الیگودرز  در حاشیه بازدید از بازار الیگودرز گفت: باتوجه به نارنجی بودن وضعیت شهرستان و دستور العمل‌های ستاد کرونا و لزوم اعمال برخی محدودیت‌ها از فعالیت بعضی از اصناف که بصورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند جلوگیری بعمل می‌آید.


او تصریح کرد: تالار‌های پذیرایی، چایخانه‌ها و قهوه خانه ها، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، گیم نت ها، شهر بازی، سینما، موزه‌ها و مهد‌های کودک از جمله مشاغل گروه ۳ و ۴ می‌باشند که در صورت فعالیت پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

معاون فرماندار الیگودرز بیان کرد: از همه کسبه و صاحبان صنوف الیگودرز تقاضا می‌شود در راستای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، همکاری لازم را با ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان داشته باشند.

تعداد مبتلایان کرونا در لرستان تا دهمین روز از فروردین ماه به ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است و هم اکنون نیز ۲۷۰ بیمار و مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها بستری هستند.

بر اساس اعلام رنگ‌بندی جدید از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا شهرستان‌های بروجرد و ازنا در وضعیت قرمز، خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.