رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

۲۱۹۲روستای آذربایجان غربی واجد برگزاری انتخابات شوراها هستند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: از دو هزار و ۸۳۴ روستای استان، دو هزار و ۱۹۲ روستا واجد برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در سمینار معاونان فرمانداران استان اظهار کرد: انتخابات نماد دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است و مردم می‌توانند با شرکت در این مهم در امورات کشور نقش به سزایی داشته باشند.

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها از شانزدهم فروردین‌ماه، خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی اصول مهم انتخاباتی هستند که بایستی مدنظر فرمانداران، معاونان فرمانداران و بخشداران قرار گیرد تا زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی امنیت انتخابات را موضوعی مهم دانست و عنوان کرد: دشمنان نظام و جمهوری اسلامی ایران در همه حال به دنبال تفرقه‌افکنی در میان ملت هستند تا به پایه‌های نظام صدمه بزنند ازاین‌رو انتظار می‌رود مسئولان با آگاهی بخشی به مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

مصطفوی تأکید کرد: روستا‌هایی که دارای ۲۰ خانوار یا دارای صد نفر جمعیت هستند باید انتخابات شورا‌های اسلامی روستا را برگزار کنند که این  انتخابات در دو هزار و ۱۹۲ روستا از دو هزار و ۸۳۴ روستای استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت افراد متخصص شاهد حضور حداکثری در روند ثبت‌نام شورا‌های روستا باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.