رئیس اداره استعداد‌های درخشان قم خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام ورودی مدارس تیزهوشان قم

رئیس اداره استعداد‌های درخشان قم از ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تا ۲۵ فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی طالبی رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش قم گفت: در سال تحصیلی آینده ۴۶۶ دانش آموز در  استان از طریق شرکت در آزمون ورودی در مدارس تیزهوشان پذیرش خواهند شد.

او افزود: فرآیند ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعداد‌های درخشان برای سال تحصیلی آینده هم زمان با سراسر کشور، از روز چهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه  آغاز می‌شود.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش قم اضافه کرد: داوطلبان پایه ششم و نهم  فقط تا ۲۵ فروردین‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان به نشانی azmoon.medu.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام نمایند.

او ادامه داد: در این آزمون ۳۳۶ دانش آموز در پایه هفتم و ۱۳۰ دانش آموز در پایه دهم جذب خواهند شد.

طالبی بیان کرد: در سال تحصیلی پیش رو برای نخستین بار در استان قم، رشته هنرستانی کامپیوتر (گرایش شبکه و نرم افزار) در دبیرستان پسرانه استعداد‌های درخشان شهید دکتر شهریاری ایجاد می‌شود که دانش آموزان پایه نهم مستعد علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای از سال تحصیلی آینده از این خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس استعداد‌های درخشان بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش قم عنوان کرد: آزمون ورودی پایه هفتم و دهم به ترتیب راس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۰ و روز جمعه ۲۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گفته طالبی، در سال تحصیلی پیش رو ۲ هزار و ۲۵۴ دانش‌آموز دختر و پسر در هشت مدرسه استعداد‌های درخشان استان قم مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار