فرماندار ایلام مطرح کرد؛

آمادگی جهت مدیریت خطرات بارش‌های سیل آسای احتمالی در ایلام

گراوند گفت: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند نیاز‌ها و امکانات موجود را بررسی کرده و تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در زمان وقوع بحران بتوانند به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ایلام به ریاست گراوند فرماندار ایلام و با حضور جاسمی معاون عمرانی فرماندار، روسا و نمایندگان ادارات مرتبط با محوریت موضوع آمادگی جهت مدیریت خطرات بارش‌های سیل آسای احتمالی و نزولات بهاری ، در محل فرمانداری برگزار گردید.

خیراله گراوند فرماندار ایلام در این جلسه، گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز‌های آینده ، دستگاه‌ها موظف هستند نیاز‌ها و امکانات موجود را بررسی کرده و برای رفع کمبود‌ها تلاش کنند و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در زمان وقوع بحران بتوانند به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده و به مردم خدمت رسانی کنند.

او ضمن تاکید بر آمادگی و برنامه ریزی دستگاه‌ها در خدمات رسانی به موقع در زمان بحران از شهرداری خواست تا با نصب بنر اطلاع رسانی در نقاط مختلف شهر با موضوع در خانه ماندن و نه به سیزده بدر از هرگونه دورهمی و حضور در طبیعت خودداری نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.