مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از جذب ۲۱۹ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت:پارسال این شرکت موفق به جذب ۲۱۹ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن که ۱۰۳ قرارداد بوده است رشد بالاتر از دو برابری در تعداد جذب سرمایه گذاران صنعتی و تولیدی را نشان می‌دهد.

خانپور، میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را به سرمایه گذاران ۲۲۹ هکتار عنوان و اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری قرارداد‌های منعقده بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال است که با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی، زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار برای ۱۰ هزار نفر نیروی متخصص و بومی در استان فراهم می‌شود.
به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، هزار و دویست میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در سال گذشته در شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه شده است.

خانپور افزود: درحال حاضر بیش از ۵۰ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اجرا و یا در مرحله اجرا است.

خانپور مهمترین طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا را مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا، پست برق، شبکه توزیع برق و شبکه روشنایی، اجرای شبکه گاز رسانی، خرید لوله‌های خط انتقال آب، زیرسازی و آسفالت بلوار‌ها و خیابان‌ها و منبع آب هوایی و زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر شمرد.

وی با اشاره به شعار سال" تولید، پشتیبانی ها، موانع زدایی ها" افزود: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی همانند سال گذشته که به شعار" جهش تولید" جامه عمل پوشانده در سال جدید هم اولویت را بر توسعه شهرک‌های تقاضامحور و تکمیل پروژه‌های زیر بنایی و زیرساختی با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی و رفع موانع تولید و حمایت حداکثری از صنایع کوچک ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.