گفت و گوی وبیناری مدیران عامل سپاهان ایران و زنیت روسیه

مدیران عامل باشگاه سپاهان ایران و زنیت روسیه در گفت و گوی وبیناری، همکاری‌های ورزشی بین ۲ طرف را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران‌عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران و زنیت روسیه روز چهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه در گفت و گوی وبیناری، در خصوص همکاری‌های ورزشی بین ۲ طرف بحث و تبادل نظر کردند.

در این تماس تصویری الکساندر مدودوف مدیرکل باشگاه زنیت آمادگی خود را برای همکاری‌های ورزشی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد با رفع محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مسابقات و دیدار‌های ورزشی با حضور ورزشکاران ۲ کشور و تماشاگران برگزار گردد. او در ادامه اعلام کرد: باشگاه سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین و بهترین باشگاه‌های آسیا است که بستر و زیرساخت‌های بسیار خوبی در جنبه‌های مختلف داشته و رزومه و فعالیت‌های باشگاه سپاهان را رصد نموده‌ام.

الکساندر مدودوف مدیرکل باشگاه زنیت ادامه داد: سردار آزمون یکی از بازیکن‌های تیم فوتبال ما است که از باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت تعاریف و گزارش بسیار خوبی ارائه نموده است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان هم با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های باشگاه ورزشی سپاهان از مدیرعامل و مسئولان باشگاه زنیت دعوت نمود تا با سفر به اصفهان از نزدیک با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این باشگاه آشنا شوند.

محمدرضا ساکت همچنین ابراز امیدواری کرد تا تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ باشگاه در آینده نزدیک نهایی گردد.

در این وبینار سرکنسول روسیه در اصفهان، رایزن دیپلماسی عمومی در سفارت ایران در مسکو و نماینده وزارت خارجه در اصفهان هم حضور داشتند و حمایت خود را از توسعه و تقویت همکاری‌های ورزشی بین ۲ کشور ابراز نمودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار