معدوم سازی موادغذایی غیر قابل مصرف توسط مرکز بهداشت آبادان

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از امحاء بیش از ۱۳۲ تن موادغذایی غیر قابل مصرف در پارسال توسط بهداشت محيط مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان دیروز گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبادان در بازرسی‌های خود در پارسال با حضور و نظارت فعال بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه با عنایت به تعطیلی‌های مکرر اصناف مختلف و همکاری مردمی با استفاده از سامانه ۱۹۰ و نهایتا با اجرای طرح شهید سلیمانی، با بازرسی از انبار‌های بزرگ نگهداری از اجناس تاریخ مصرف گذشته در مناطق حاشیه شهر به همراه نیرو‌های پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، موفق به کشف ۱۳۲ هزار کیلوگرم انواع موادغذایی فاقد تاریخ مصرف معتبر شدند.

او ادامه داد: پس از هماهنگی توسط نمایند حقوقی دانشکده و اخذ مجوز‌های لازم، با رعایت ضوابط قانونی مواد مکشوفه معدوم شدند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: موادغذایی معدوم شده به طور عمده شامل انواع نوشیدنی‌ها، شیر پاکتی، مواد پروتئینی بسته بندی و سایر اقلام غذایی بودند.

او تصریح کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.