فرماندار مهدی شهر:

دورهمی در فضای عمومی شهرستان مهدی شهر ممنوع است

عبدالرضا میقانی با اشاره به تصمیم گیری ستاد کرونا در روز طبیعت گفت: هرگونه حضور در فضاهای عمومی و دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضاهای سبز شهرستان مهدی شهر در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی، فرماندار شهرستان مهدی شهر درباره تصمیم گیری ستاد کرونا در روز طبیعت گفت: با توجه به وضعیت کرونا در استان سمنان و تغییر رنگ برخی شهرستان ها و با تصمیم ستاد کرونا هرگونه حضور در فضاهای عمومی و دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضاهای سبز شهرستان مهدی شهر در روز طبیعت ممنوع است.

میقانی با بیان اینکه محدودیت ها با همکاری ارگان های مربوط اجرا خواهد شد بیان کرد: با همکاری ارگان های مربوطه، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی اقدامات لازم جهت محدودیت ها و مسدودسازی مسیرها انجام خواهند داد.

او افزود: تمام فضاهای عمومی،مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان مهدی شهر در روز طبیعت تعطیل بوده و حضور مردم در این فضاها و برپایی چادر در اماکن عمومی مانند بوستان‌ها، مراکز تفریحی و فضاهای سبز ممنوع است و با افرادی که در این اماکن حضور پیدا کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهدی شهر با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی این موضوع خاطر نشان کرد: محدودیت ها و ممنوعیت تردد باید با کمک رسانه‌ها مانند سال گذشته به مردم اطلاع رسانی شود تا مشکلی برای دستگاه های اجرا کننده محدودیت ها و مردم گرانقدر شهرستان به وجود نیاید.

میقانی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم مهمترین موضوع در تصمیم گیری هاست تصریح کرد: تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم شهرستان مهدی‌شهر از مهم‌ترین اولویت‌ها برای ممانعت از هرگونه حضور در فضاهای عمومی و دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضاهای سبز در روز طبیعت است که قطعا مردم فهیم شهرستان این موضوع را درک خواهند کرد.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.