فرماندار زابل :

مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) عامل امنیت در جامعه است

ارجمندی گفت: مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) تاثیر بسزایی در امنیت داشته و نمی‌توان اقداماتشان را نادیده گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان ویژه زابل با اشاره به اینکه امنیت فردی و جمعی هر جامعه‌ای و مصونیت بخشیدن به جان و مال مردم از وظایف حتمی و قطعی حکومت‌ها در هر نظام سیاسی بوده اظهارداشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان ما یک استان مرزی بوده و سرویس‌های جاسوسی زیادی در حوزه آن فعالیت و گروهک‌های زیادی نگاهشان به این منطقه است وضعیت امنیت منطقه مطلوب و این‌ها را مدیون تلاش حوزه‌های امنیتی، انتظامی و مجموعه وزارت اطلاعات هستیم.

او با اشاره به اینکه مجموعه وزارت اطلاعات در همه حوزه‌ها تلاش کرده و یافته‌هایی که مردم در اختیار وزارت اطلاعات و سربازان گمنام می‌گذارند مطمئنا مسیر راحت‌تر و هموارتر برای آنان می‌کند بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه برون مرزی سیستان و بلوچستان وجود دارد و گروهک‌هایی که در مرزها فعال هستند مردم در کنار سربازان گمنام بوده و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شدند.

فرماندار زابل تصریح کرد: نگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) به رهنمودهای حکیمانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بوده و بدون شک آنان موفق هستند و تا مدامی که مردم نگاه ویژه‌ای به امنیت داشته باشند و یافته‌های خودشان را در اختیار سربازان گمنام بذارند مطمئنا دچار مشکل نخواهیم شد.

او  با اشاره به اینکه موضوع دیگری که مجموعه اداره کل اطلاعات و سربازان گمنام با آن درگیر هستند مبارزه با تروریسم و تامین امنیت مردم بوده خاطرنشان کرد: این مجموعه به عنوان مثال پدیده شوم ریگی و جندالشیطان که سال‌های سال افکار عمومی ایران اسلامی و خارج از کشور را با اقدامات ضد امنیتی خودش تحت تاثیر قرار و به طور کل منطقه جنوب شرق کشور را با تهدید مواجه ساخته بود با کار بزرگ و یک عملیات پیچیده توانست از بین و منهدم کند.

ارجمندی با تاکید بر اینکه بخش بعدی اقدامات وزارت اطلاعات مقابله با باندها و گروه‌های سازمان‌یافته موادمخدر در حوزه داخل و خارج که با هدایت دشمنان ایران اسلامی نسل جوان ما را گرفتار کرده افزود: این مجموعه با این باندها در حال مبارزه بوده و علیه آنان اقدامات انجام می‌دهد.

او  با اشاره به اینکه بخش بعدی اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)مقابله گسترده و فراگیر با توطئه‌های ضد انسانی و مردمی دشمن در حوزه جنگ نرم بوده که رهبری بارها به تهاجم فرهنگی اشاره فرمودند بیان کرد: دشمن نگاه و هدفش این است که انحراف افکار عمومی بویژه جوانان ایران اسلامی را ایجاد و اقشار تاثیرگذار در سطح جامعه را گرفتار و باعث نارضایتی شود تا از این مسیر به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

فرماندار زابل خاطرنشان کرد: اقدام بعدی سربازان گمنام امام زمان(عج)مقابله با توطئه‌های وسیع و مستمر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بوده که در جهت ایجاد و تشدید اختلافات قومی، مذهبی و اقلیت‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار