برپایی اولین نمایشگاه نقوش طبیعی بر روی سنگ‌های معدنی

اولین نمایشگاه نقوش طبیعی که بر روی سنگ‌های معدنی کشورمان نقش بسته است در دبیرستان استقلال کرمانشاه بر پا شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامحسین سلیمانی فرد گردآورنده نقوش طبیعی بر روی سنگ‌های معدنی گفت : در این نمایشگاه ۱۶۰ تابلوی سنگی از نقوش که حاصل هشت سال تلاشش در نقاط مختلف ایران است به نمایش درآمده است.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را بکار انداختن قوه تخیل و فکر انسان‌ها در محیط اطراف اعلام کرد و گفت : تصاویر منقش طبیعی این نمایشگاه متشکل از اسماء مبارکه، تصویر کعبه، کشتی نوح، علایم ریاضی، اجسام پزشکی، تصاویر شخصیت‌ها، سیاره ها، تصاویری مشابه هیکل و چهره انسان در حالت‌های مختلف، تصاویری از نقشه کشور‌های جهان، تصاویری از حیوانات، پرندگان و خزندگان است.

او افزود: در صورتی که مسئولان ذیربط حمایت کنند تصمیم دارم این نمایشگاه را در نقاط مختلف کشور برگزار و یا نمایشگاهی دایمی در شهر کرمانشاه برای بازدید عموم مردم دایر کنم.

سلیمانی فرد افزود: برگزاری نمایشگاه تصاویر طبیعی سنگ می‌تواند برای همه مردم کشورمان جالب باشد و در برانگیختن و احساس زیبا نگریستن آن‌ها در آیات خداوند توجه بیشتر کردند، زیبایی‌های اطرافمان را بیشتر و بهتر دیدن و افزایش و بکار انداختن قوه تصور و تخیل انسان‌ها در محیطی که در آن زندگی میکنیم موثر باشد.

او گفت: این نمایشگاه از روز پنجشنبه و به مدت چهار روز در سرسرای ورزشی دبیرستان استقلال در محله ۲۲ بهمن کرمانشاه برپا و با استقبال خوب مردم روبرو شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار