رییس پلیس راه خوزستان:

همکاری مردم جاده‌های خوزستان را خلوت کرد

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به کاهش چشمگیر تردد‌ها در جاده‌های استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: همکاری مردم در این زمینه رضایت بخش بود.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان درخصوص وضعیت تردد در جاده‌های استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در جاده‌ها در روز‌های مذکور تشدید شد.

او به بازدید‌های هوایی از جاده‌های استان و رصد رفت و آمد خودرو‌ها اشاره کرد و افزود: مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و تعداد مراجعه و اصرار برای خروج از شهر‌ها و جابجایی‌های برون شهری کاهش چشمگیری نشان می‌دهد، بطوریکه می‌توان در تفرجگاه‌های برون شهری هیچگونه خودرویی مشاهد نشد.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه آمار دقیق و میزان کاهش تردد‌ها فردا اعلام می‌شود، اظهار داشت: طی دیروز و امروز خودرو‌هایی با پلاک بومی و غیربومی بی توجه به اطلاعیه‌های صادره از سوی رسانه‌ها و بخش‌های خبری اقدام به مراجعه به مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها کردند و اصرار به خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی و یا ورود به آن‌ها داشتند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: از آنجاییکه حفظ سلامتی مردم و کنترل کرونا ویروس هدف ما از اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی و تردد است، تلاش کردیم بسیاری از خودرو‌ها را اقناع کرده تا به مبدا بازگردند، اما آن دسته از افرادی که اصرار به خروج از شهر‌ها را داشتند، اعمال قانون شدند.

او در پاسخ به این سوال که "آیا ممنوعیت‌های تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه دارد؟ " بیان داشت: جلسه‌ای به منظور چگونگی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان برگزار و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.