ممنوعیت مسافربری در اطراف پایانه‌های مسافری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ممنوعیت سوار و پیاده کردن مسافر در اطراف پایانه‌های مسافربری خبر داد.

گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان به منظور ارائه خدمات به مسافرین آمادگی کامل را دارند.

او افزود: نظارت‌های لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نحوه عملکرد شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان و رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر صورت می‌گیرد.

گرجی بیان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلاء مسافرین به ویروس کرونا با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، رانندگان ملزم به توقف در محل‌های ذکر شده جهت اداء فریضه نماز و صرف غذا هستند.


بیشتر بخوانید


معاون حمل و نقل اداره کل با اشاره به ممنوعیت سوار و پیاده نمودن مسافرین در اطراف پایانه‌های مسافری تصریح کرد: در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش در این خصوص، مراتب به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل ارجاع خواهد شد.

او عنوان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و به منظور کاهش هزینه ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و پیشگیری از ابتلاء متقاضیان سفر به ویروس کرونا، فروش بلیت تنها از طریق دفاتر فروش سطح شهر، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر آژانس های مسافرتی و وب سایت های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir امکان پذیر است.

گرجی بیان کرد: طرح خروج فروش بلیت از پایانه مسافری اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
خوبه