تداوم مشکل کمبود روغن جامد در آذربایجان‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: کمبود روغن نباتی در استان آذربایجان‌شرقی همچنان پا برجاست و این مشکل به صورت کشوری تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پایدار معاون نظارت و بازرسی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی دلیل اصلی کمبود و نبود روغن جامد را در استان آذربایجان شرقی مربوط به محدودیت‌های سهمیه‌ای استان‌ها اعلام کرد و  گفت: در حال حاضر تولید و عرضه این محصول به اندازه میزان تقاضا نیست و تا زمانی که این مشکل رفع نشود معضل کمبود ادامه دار خواهد بود.

او توزیع روغن جامد را در واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان شرقی بسیار پایین و در حد و حدود میزان سهمیه اختصاصی استان بیان کرد و گفت: این سهمیه‌ها نیز برای آن دسته از واحد‌هایی که دارای کد مخصوص از سازمان صنعت معدن و تجارت باشند به صورت محدود توزیع می‌شود.

پایدار گفت: بر همین اساس از ۲۵ اسفند گذشته توزیع بسیار محدود روغن نباتی برای آن دسته از واحد‌های صنفی واجد شرایط با حواله‌های صادره  توزیع می‌شود.

او گفت: هم اکنون در آذربایجان شرقی مشکل کمبود روغن مایع وجود ندارد و این محصول در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نیز واحد‌های صنفی مربوطه به وفور وجود دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار