پورموسوی: داور با تصمیمات خود صنعت نفت را عصبی کرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول متاسفانه در حد نام صنعت نفت آبادان ظاهر نشدیم، در نیمه دوم بازی قابل قبولی انجام دادیم و با تعویض‌ها و صحبت‌هایی که کردیم، بهتر شدیم. در بازی‌های بزرگ یک اشتباه کافی است تا امتیاز از دست بدهیم و در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم، اما در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم.

پورموسوی با انتقاد از عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: از تیم داوری گلایه دارم. وقت آن رسیده که فدراسیون فوتبال از داوران جوان کمتر استفاده کند، زیرا کسانی که شایسته قضاوت در لیگ برتر هستند، مشخص شده اند. اکنون بازی‌ها حساس‌تر شده است و ما انتظار داریم کمیته داوران از داوران باتجربه تری در بازی‌های پیش رو استفاده کند.

پورموسوی در ادامه خاطرنشان کرد: در یک صحنه داور به من اخطار داد. نیمکت حریف هم به داور معترض شد و اعتراض‌های آن‌ها هم به حق بود. در برخی از صحنه‌ها نمی‌دانم داور می‌خواست چه کسی را راضی کند؟ چون هم تیم برنده و هم تیم بازنده ناراضی بودند در صحنه‌ای که داور به من کارت زرد داد، اگر کارشناسان بگویند که اشتباه از من بوده، از کمیته داوران عذرخواهی می‌کنم. شهامت این کار را دارم. داور در حد این مسابقه نبود. هر چند داور اشتباهات تاثیرگذاری نداشت، اما با برخی تصمیماتش تیم ما را عصبی کرد و کادر فنی هر ۲ تیم معترض بودند. این بازی برای ما و ذوب آهن حساس بود. این باعث شد که تشنج در بازی ایجاد شود و کادرفنی هر ۲ تیم به داور اعتراض کنند.


بیشتر بخوانید


سرمربی صنعت نفت در پایان افزود: به حسینی و باشگاه ذوب آهن بابت این برد تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار