سرمربی پاس همدان:

پاس را همانند فرزند خود می‌دانم

سرمربی پاس همدان گفت: تنها دلیل ماندن من در این تیم علاقه است و پاس را همانند فرزندم خود می‌دانم.

علی قربانی، سرمربی کنونی تیم فوتبال پاس همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  در رابطه با بازگشت به جمع پاسی ها گفت: شاید باور کردن این موضوع برای همگان سخت باشد اما با نیت قلبی  برای آمدن به پاس تصمیم گیری کردم و  می توانم از عرقی که به پاس همدان داریم بگویم، حتی زمانی که در باشگاه حضور نداشتم نتایج بازی پاسی ها را رصد می کردم و  علاقه به باشگاه تنها دلیل من برای حضور در این تیم  است.

او در ادامه اضافه کرد: پاس همدان در وضعیت بحرانی قرار دارد، ورزشی ها در جریان هستند، نمی توانستم شاهد این موضوعات باشم زیرا دلسوز تیم هستم و پاس را همانند فرزند خودم میدانم، کادر فنی ما در دوسالی که سکاندار پاس بود در جمع مدعیان قرار داشت و پله های ترقی و سیر صعودی پاسی ها گواه بر این موضوع بود اما در حال حاضر وضعیت پاس را می بینید و می دانید چه کار سختی برای بازگشت به شرایط مطلوب و نجات دادن تیم از وضعیت اسفناک موجود داریم.

سرمربی پاس همدان با رد شائبه های موجود در رابطه با موضوع خروجی های باشگاه اظهار کرد: این که می گویند علی قربانی چند تن از بازیکنان باشگاه را برای ادامه بازی ها رد کرده است اشتباه است. اوضاع مالی باشگاه خوب نیست و بسیاری از آن ها خودشان باشگاه را ترک کرده اند و یا حتی در تمرینات و بازی ها شرکت نکردند! البته که خود من هم بازیکنانی را خط زدم و دلایل آن ها فنی و اخلاقی بوده است و روی آن فکر شده است. من معتقدم برای جذب بازیکنان فصل اخیر اتاق فکری وجود نداشته است.

علی قربانی از حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گله مند است و می گوید: متولی اصلی ورزش استان و بالاخص تیم فوتبال پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان است. من متعجبم که چرا آقای سیفی تاکنون حتی یک تماس تلفنی با من نداشته است، حتی یک سلام و علیک پس از آن که مشغول به سرمربیگری پاس شده ام با من نداشته اند. مگر از ایشان برای انتخاب ما مشورت نمی گیرند؟ آقای سیفی حتی یک روز در تمرینات ما حضور نداشته اند که جویای وضعیت تیم شوند. بپرسند مشکلات ما چیست، چه امکانات سخت افزاری می توانند در اختیار ما قرار دهند. آقای عظیمی (مدیرعامل باشگاه پاس همدان) را در این راه تنها نگذارید. هیچ حمایتی از ارگان های مختلف از ما صورت نگرفته است و از زمانی که آقای عظیمی از جیبشان هزینه می کنند استانداری دیگر در امور هزینه ها ورود نمی کند.

او در ادامه با اشاره به مشکل سکونت اعضای باشگاه گفت: اگر پس از بازی این را بگویم می گویند این ها بهانه اش است اما آقای سیفی این حاشیه ها برای ما تمامی ندارد، هفته ایی یک بار در هتل مریانج به ما می گویند وسایلتان را جمع کنید و بروید بیرون.!

سرمربی پاس همدان افزود:برای همین مسائل است که می گویم دلسوز وضعیت تیم هستم. پاس همانند یک کودک سر راهی شده است که هیچکس مسئولیت بزرگ شدن آن را برعهده نمی گیرد اما هنگام موفقیت ها همه افراد مشتاق به حضور در شادی ها و گرفتن عکس هستند.

قربانی بیان کرد:مدیرکل و دیگر مسئولان استان بدانند اکنون زمان رسیدگی به مشکلات مااست. اگر استرس سقوط در ذهن بازیکنان ما رخنه کند دیگر نمی توان به اوضاع تیم سر و سامان داد، خواهش می کنم اکنون که در رده نهم هستیم و وضعیت ما بحرانی نیست حمایت ها و پاداش های خود را شروع کنید و حمایت ها را منتهی به آخر فصل نکنید که شاید زمان های کابوس وار ما آن زمان باشد و حتی پاداش های میلیونی هم دیگر نتواند باعث موفقیت بازیکنان شود.

او در رابطه با وضعیت ورودی های باشگاه بیان کرد: با باز شدن نقل و انتقالات قطعا تلاش خواهیم کرد بازیکنانی را جذب کنیم و می توانم به این موضوع اشاره کنم که تعداد چشمگیری از بازیکنان آکادمی به باشگاه اضافه شده اند زیرا بومی گرایی یکی از اهداف مااست و می تواند خود عامل ایجاد یکدلی در تیم شود و از بازیکنان همدانی نیز برخوردار باشیم. حتما از آن ها در ادامه استفاده خواهد شد. در قراردادم ذکر کرده ام که باید نقل و انتقالات باشگاه صورت گیرد زیرا نمی خواهم اعتباری که در فوتبال کشور دارم زیر سوال برود و قطعا بدون جذب بازیکن جدید آینده خوشی در انتظار تیم نخواهد بود.

سرمربی پاس همدان در پایان صحبت های خود اشاره کرد: ان شاالله عملکرد تیم در دوران حضور من روند صعودی خود را آغاز کند و شاهد موضوعاتی همچون سقوط به لیگ پایین تر نباشیم و به ثبات برسیم و باز هم تاکید می کنم موضوعاتی همچون خوابگاه و خوراک و ساده ترین مسائل تیم داری باعث ایجاد حاشیه در تیم ما شده است و این یک معضل است نه بهانه! امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان وضعیت ما را جویا شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
تا تیم پاس متولی مشخصی نداشته باشه مشکلاتش حل نخواهد شد..