آذربایجان شرقی مشکلی از بابت تولید مرغ ندارد

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در  استان آذربایجان شرقی مشکلی از بابت تولید مرغ وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بهروزین  معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص دلایل کمبود مرغ در سال جدید، گفت: بر اساس مصوبات تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی و دستور دادستان، کشتارگاه‌های سراسر استان از روز ۱۵ اسفندماه تا روز‌های تعطیل عید نوروز اقدام به فعالیت و کشتار مرغ کرده‌اند.

او افزود: فعالیت کشتارگاه‌ها معمولا در سه روز عید نوروز تعطیل می‌شود، اما امسال به خاطر وضعیت نابسامان بازار، کشتارگاه‌های استان در روز آخر پارسال  و سه روز ابتدای سال جدید نیز اقدام به کشتار مرغ کردند.

او گفت: با وجود اعلام آمادگی ما برای عرضه مرغ زنده و وجود مرغ برای کشتار، اما با توجه به این‌که محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در روز سیزدهم فروردین ماه وجود داشت  و از طرفی نیز نیروی کارگری کشتارگاه‌ها در روند فشار کاری گسترده قرار داشته و حتی به صورت کتبی نیز اعلام کردند که توان کافی برای ادامه کار را ندارند در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه امسال در استان هیچ کشتار مرغی انجام نگرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
عجب. مسئول عزیز چرا دارید آمار غلط می دهید. کمبود مرغ در استان به وضوح قابل مشاهده است.
پس این همه مرغ تولید شده یتان کجاست؟
آخرین اخبار