امام جمعه قزوین:

از نگاه‌های حزبی و جناحی در انتخاب افراد پرهیز شود

امام جمعه قزوین در دیدار اعضای هیئت نظارت انتخابات شورای شهر قزوین بر پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی در انتخاب افراد تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار اعضای هیئت نظارت انتخابات شورای شهر قزوین بر پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی در انتخاب افراد تأکید کرد و گفت: باید کسانی وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند که همواره دغدغه‌های الهی و خدایی دارند و اگر با این دغدغه‌ها وارد عرصه خدمت‌رسانی نشویم، به انحراف کشیده می‌شویم.

وی افزود: خداوند کسانی را که بر مبنای رفاقت بازی و بدون در نظر گرفتن تقوا کار‌های خود را پیش می‌برند، ملامت می‌کند و تاکید کرده کسانی که با نگاه‌های حزبی و رفاقت‌بازی کار خود را پیش می‌برند، در قیامت دشمن یکدیگر می‌شوند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه هر کاری بدون هماهنگی با دستورات الهی به نتیجه نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) فرمودند هر چیزی که آرمان‌های الهی در آن جایگاهی نداشته باشد، به نتیجه نمی‌رسد و ابتر می‌ماند و باید تلاش کنیم کارهایمان را با آرمان‌های الهی و دینی هماهنگ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن ویژگی کسانی که لیاقت و شایستگی مشورت دارند را مطرح کرده است، کسانی که با دین زنده شده‌اند، اقامه کننده نماز هستند، اهل انفاق و حافظ مال مردم هستند، ایشان در این جرگه قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: طبق متون دینی، والاترین شرایط شورایی، دغدغه‌مندی نسبت به دین و اقامه نماز که عدالت جلوه‌ای از آن است و این موارد را می‌باید ملاک انتخاب افراد قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.