ایرانی:

وضعیت کرونایی بوشهر بسیار نگران کننده است

معاون استاندار بوشهر وضعیت کنونی این استان را از نظر شیوع کرونا ناگوار و بسیار نگران‌کننده خواند و خروج از این وضعیت را نیازمند اقدام فوری و جدی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه نظارت سختگیرانه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عنوان کرد: با هرگونه بی‌توجهی به اصول بهداشتی بدون تعارف برخورد خواهد شد، زیرا اگر یک سر سوزن غفلت کنیم فاجعه غیرقابل‌جبران به وجود خواهد آمد.

او با قدردانی از مدافعان سلامت استان بوشهر ادامه داد: کارکنان درمانی بیمارستان‌های استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و با تمام کمبود‌ها و محدودیت‌ها کادر بهداشت و درمان شرایط مناسبی را برای استان بوشهر ایجاد کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صدای آژیر قرمز در دوران دفاع مقدس که به صدا درمی‌آمد، معنی و مفهوم آن این بود که حمله هوایی انجام خواهد شد به پناهگاه‌ها بروید، اکنون شهرستان بوشهر در شرایط قرمز جنگ کرونایی قرار گرفته است.

ایرانی تاکید کرد: وضعیت جنگی، آرایش جنگی هم می‌خواهد، طبیعی است که در شرایط کرونایی، برخی سخت‌گیری‌ها باید اعمال شود.

او، وضعیت کنونی استان بوشهر را ناگوار و بسیار نگران‌کننده خواند و خروج از این وضعیت را نیازمند اقدام فوری و جدی عنوان کرد.

معاون استاندار بوشهر گفت: بهبود وضعیت کنونی نیازمند همراهی مردم در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی است.

ایرانی بیان کرد: در این جنگ تمام‌عیار سلامتی مهم‌ترین خواسته جامعه است و نباید برخی افراد با سهل‌انگاری موجب ابتلای جامعه شوند.

او با بیان اینکه در چنین شرایطی راه‌حل اصلی، تغییر باور و رفتار تک‌تک مردم و مسئولین است، افزود: مسئولین تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید واکسن به کار بسته‌اند، ولی باید توجه داشت که در تحریم هستیم و این شرایط را برای مقابله با ویروس کرونا سخت‌تر کرده است.

شهرستان بوشهر تنها شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در استان بوشهر است. سه شهرستان در شرایط نارنجی و شش شهرستان هم در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.