گانتس: نخست‌وزیری نتانیاهو فاجعه محض خواهد بود

وزیر جنگ صهیونیست‌ها نسبت به تشکیل کابینه دولت جعلی صهیونیستی به نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی نسبت به تشکیل کابینه نخست‌وزیری در سرزمین‌های اشغالی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» هشدار داده است.

گانتس در این باره گفت: «یک ائتلافِ راست افراطی به ریاست نتانیاهو فاجعه محض خواهد بود.»

او در ادامه افزود: «ائتلاف نتانیاهو نامتوازن و پر از فاجعه خواهد بود. این ائتلاف مردم اسرائیل را حمایت نخواهد کرد.»

این مقام صهیونیست پیش‌تر در مصاحبه‌ای با بیان آنکه از «یائیر لاپید» رئیس حزب یش عتید و عضو کنست، حمایت خواهد کرد گفته بود: «من حامی چیزی که نتانیاهو را براندازد نیستم، اما اگر ۵۳ نفر از لاپید حمایت کند دیگر نیازی به من نیست.»

یک مقام صهیونیست در واکنش به این اظهارات گانتس او را به «تلاش برای دزدیدن آرا» متهم کرد و گفت: «با بیان آن‌که ائتلاف نتانیاهو نامتوازن است، گانتس در واقع اعلام کرد که با نتانیاهو همراه نیست.»

امروز شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس دو حزب رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از نخست‌وزیری مجدد نتانیاهو طی روز‌های آینده دیدار خواهند کرد.

انتخابات ۲۳ مارس، چهارمین انتخابات در دو سال گذشته در اراضی اشغالی بود که پس از فروپاشی کابینه ائتلافی لیکود و آبی و سفید، به‌دلیل عدم تصویب بودجه برگزار شد.

«بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که ریاست حزب آبی و سفید را نیز برعهده دارد، از زمان استعفای «آوی نیسنکورن» از سمت خود، به‌عنوان وزیر موقت دادگستری مشغول به کار است. گانتس با پایان یافتن دوره کاری خود در ابتدای آوریل، خواستار انتصاب دائمی به‌عنوان وزیر دادگستری شده است.

بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه (فردا) برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه حاضر خواهد شد. نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به پرداخت رشوه، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم است.

سال گذشته دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. این نخستین بار است که علیه یک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۰:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.........این تقاص و قصاص خون شهیدان و مظلومانی است که دامن مسئولان رژیم کودک کش صهیونیست اسرائیل را در بر گرفته خداوند خود ضامن خون مظلوم است و ظالم وقتی بدست خداوند گرفتار شود هیچ راه فراری ندارد.........
آخرین اخبار