نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

اطلاع‌رسانی منظم خدمات ارائه شده به مردم عامل امیدواری است

 آیت‌الله مصطفی محامی گفت: کارها و خدمات ارائه شده به صورت منظم و منسجم اطلاع‌رسانی شود زیرا عامل امیدواری و دلگرمی مردم و مانعی برای تبلیغات سوء دشمنان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با استاندار و هیات همراه با تبریک فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه از زحمات و تلاش‌های مجموعه استانداری سیستان‌ و بلوچستان برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم منطقه تشکر کرد و اظهارداشت: پروژه‌های عمرانی و خدمات خوبی به مردم استان ارائه می‌شود اما متاسفانه در اطلاع‌رسانی و بیان این خدمات کم کاری شده است.

او  افزود: حق نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف سیستان و بلوچستان چنین اقتضا می‌کند که کارها و خدمات ارائه‌شده به صورت منظم و منسجم اطلاع‌رسانی شود زیرا عامل امیدواری و دلگرمی مردم و مانعی برای تبلیغات سو دشمنان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر همدلی و هم‌افزایی در بین مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت: در حادثه سراوان با وجود تبلیغات گسترده دشمن مردم استان با بصیرت و آگاهی راه درست را تشخیص داده و به خوبی نقش خود را ایفا کردند و باید توجه داشت که همدلی و یکصدایی مردم و مسوولان این استان سبب جلب توجه مرکزنشینان می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سیر رشد بودجه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در سیستان و بلوچستان نشان از همت و تلاش همگانی مسوولان دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری شود تا در صورت تغییر دولت و مسوولان روند رشد دچار کاهش نشود.

آیت‌الله محامی رشد علمی و فرهنگی را عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌ها دانست و ادامه داد: برخی قانون‌شکنی‌ها و درگیری‌های طایفه‌ای نیاز به فرهنگ‌سازی و کار مستمر دارد و به مرور تاثیر خود را نشان می‌دهد و نیاز است تا در کنار سرمایه‌گذاری اقتصادی و عمرانی رشد و توسعه فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.

او  خاطر نشان کرد: در سال گذشته با مشکلات متعددی از جمله کم آبی، قاچاق سوخت، کمبود نان و مرغ مواجه شدیم مشکلاتی که با تدبیر و برنامه‌ریزی قابل حل خواهد بود اما ممکن است برخی اقدامات موثر انجام شده در آینده به بار نشسته و تاثیر آن را ببینیم.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به ارائه گزارشی از مهمترین دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه بودجه مصوب شده برای استان در سال ۱۴۰۰ رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

احمدعلی موهبتی توجه به بخش‌های آب، کشاورزی، صنعت و معدن، راه، مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصادی دریا محور و اتمام پروژه‌های بزرگ در دست اجرا را از اولویت‌های اجرایی سیستان‌ و بلوچستان دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این اهداف مستلزم همکاری و هم‌افزایی تمام بخش‌های سیاست‌گذاری، مدیریتی و اجرایی استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار