ساماندهی دو هزار کارگر ورزشکار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ساماندهی دو هزار کارگر ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون دو هزار کارگر ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در استان ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۳۰۰ نفر در بخش کوهنوردی بوده که ۴۰ نفر به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت دارند.

او افزود: حضور کارگران در مسابقات ورزشی موجب رونق کار خواهد شد و توسعه ورزش سلامت‌محور در جامعه کارگری در راستای افزایش نشاط محیط کار از جمله ضرورت‌هاست که خوشبختانه به این مهم توجه شده است.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: پارسال در رشته کوهنوردی، جامعه کارگری استان حدود ۳۰ صعود به کوه‌های استان و خارج از استان داشتند که موفق به کسب مقام دوم در میان کوهنوردان کارگر کشور شدند که در هر مرحله از کوهنوردی، تعداد نفرات صعودکننده متفاوت بوده است.

او اظهار داشت: همچنین ۱۶ مدال طلا و نقره در بخش‌های مختلف ورزشی از جمله دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز و... توسط جامعه کارگری استان کسب شد.

فاضلی ادامه داد: به دلیل همزمانی هفته کارگر با ماه رمضان امکان برگزاری برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف وجود ندارد، بنابراین اواخر اردیبهشت ماه بعد از اتمام ماه رمضان برنامه کوهپیمایی کوه کلار در بروجن برای کارگران کوهنورد استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.