عرضه و فروش ۶۷۵ تن میوه نوروزی در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ۷۵۰ تن میوه ذخیره شده شب عید در استان سمنان نزدیک به ۶۷۵ تن از آن برای تنظیم بازار و خرید شب عیددر نوروز ۱۴۰۰ عرضه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲۱۰ تن سیب و ۴۶۵ تن پرتقال از بیست و ششم اسفند ۹۹ تا کنون به نرخ تنظیم بازار در استان سمنان عرضه شده است.

او بیان کرد: ۹۰ درصد میوه‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار استان سمنان در نوروز ۱۴۰۰ در بازار عرضه و فروخته شده و تا اتمام ذخیره میوه فروش به نرخ تنظیم بازار ادامه دارد.

تشنه دل ادامه داد: توزیع میوه شب عید از ۲۶ تا ۳۰ اسفند ۹۹ در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملان سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی‌های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد، سیب قرمز و پرتقال است که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود.

تشنه‌دل اظهار داشت: تمام متصدیان واحد‌های عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمام شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه مورد نیاز ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۷۵۰ تن میوه نوروزی شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال برای استان تامین و ذخیره شده است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.