باحضور نوبخت؛

پنج پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری در سفر به سیستان و بلوچستان امروز پنج پروژه عمرانی را به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری در سفر به سیستان و بلوچستان امروز پنج پروژه عمرانی شامل ساختمان فرمانداری‌های نیمروز و فنوج، مجموعه فرهنگی آموزشی ورزشی بانوان هامون و نیمروز و محور و پل بزرگ افضل‌آباد را به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

عطاالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:عملیات ساخت ساختمان فرمانداری نیمروز با هزارو ۵۰۰ مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۲ شروع شده که با اعتبار ۳۹ هزارو ۸۳۴ میلیون ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

اکبری افزود: مجموعه فرهنگی آموزشی ورزش بانوان شهرستان هامون نیز با یکهزار مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۳ شروع شده که با اعتبار ۱۸ هزارو ۹۳ میلیون ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: راه ارتباطی و پل فضل آباد با طول پروژه ۲/۳۰۰ کیلومتر در سال ۱۳۹۰ شروع شده که با اعتبار ۹۴هزارو ۱۴۴ میلیون ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

او افزود: عملیات احداث ساختمان فرمانداری فنوج با هزارو ۵۹۳ مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۲ شروع شده که اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اعتبار ۵۶ هزارو ۱۱۴ میلیون ریال آن را اجرا و تکمیل کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت:مجموعه فرهنگی آموزشی ورزش بانوان نیمروز نیز با هزار مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۳ شروع شده و برای اتمکام آن ۱۷ هزارو ۳۴۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک روزه از راه آهن زاهدان-خاش و راه آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید و در ادامه این سفر از حاشیه شهر زاهدان دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار