تناقض‌های عجیب در اظهارات یزدی/ یک بام و دو هوای سرمربی نفت مسجد سلیمان

اظهارات اخیر یزدی در خصوص ادامه کار در تیم فوتبال مسجد سلیمان با تناقض‌های زیادی همراه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران، در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود، در چرخشی عجیب و غیر منتظره خداحافظی از بازیکنان را تایید کرد، اما در اظهار نظری قابل تامل عنوان کرد که صحبت‌ها در خصوص کناره گیری او از هدایت نفت مسجد سلیمان گمانه زنی بی اساس رسانه‌ها بوده است و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

با این حال یزدی هرگز در خصوص دلیل و معنای خداحافظی خود از بازیکنان توضیحی ارائه نکرد و با بیان این جمله که "اگر قرار بود بروم اصلا نمی‌آمدم" به جدایی اش از نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که یزدی پس از بازی با نساجی راهی اهواز شد و حتی در تمرین روز گذشته نفت مسجد سلیمان هم حضور پیدا نکرد تا شایعه قطع همکاری او با این تیم قوت بگیرد.

سرمربی بومی نفت مسجد سلیمان دلیل سفرش به اهواز را ناراحتی از بازیکنان تیمش و در ادامه دیدار با حیدری، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد و در اظهار نظر عجیب دیگری دلیل لغو این نشست را باخت به نساجی مازندران دانست. این درحالی است که باخت به نساجی یک روز پیش از موعد جلسه سرمربی نفت مسجد سلیمان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان رقم خورده بود و مشخص نیست که چگونه برگزاری این نشست پس از باخت پا بر جا بوده، اما به فاصله چند ساعت بعد قرار‌های گذشته لغو شده و سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از غیبت در یک جلسه تمرینی تیم، بی نتیجه به مسجد سلیمان بازگشته است.

یزدی در ابتدای مصاحبه‌ای رادیویی با لحنی کنایه آمیز شکرگزاری کرد که پس از حواشی به وجود آمده، با او تماس گرفته شد، اما در همان مصاحبه اعلام کرد که پس از بازی با نساجی به درخواست رسانه‌های متعددی برای مصاحبه پاسخ منفی داده و تمایلی برای صحبت نداشته است.

اظهارات متناقض یزدی پس از بازی پرحاشیه با نساجی مازندران در حالی است که نفت مسجد سلیمان از لحاظ نتیجه گیری شرایط مطلوبی ندارد و در صورت ادامه روند فعلی، این تیم بار دیگر در منطقه سقوط قرار می‌گیرد.

در این شرایط سرمربی نفت مسجد سلیمان ایراد کار را رویه باشگاه می‌داند و معتقد است که برخی مسائل باید دستخوش تغییر شود و در نهایت باید دید در صورت ادامه حضور یزدی روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان، در پایان لیگ بیستم چه جایگاهی عاید این تیم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار