معرفی کتاب؛

خاطرات طنزآمیز یک دانشجو را در «دومین نشان مردی» بخوانید

کتاب «دومین نشان مردی» اثر مهرداد صدقی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «دومین نشان مردی» اثر مهرداد صدقی در انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شد. در این اثر وقایع و موقعیت‌های طنزآمیز دوران دانشجویی روایت می‌شود. از این رو این اثر می‌تواند یادآور خاطرات برای کسانی باشد که دوران دانشجویی را تجربه کردند. البته برای کسانی که این دوران را تجربه نکرده اند هم جذابیت دارد.


بیشتر بخوانید


داستان از زبان حامد دانشجویی که پایان نامه اش را می‌نویسد، نقل می‌شود. هر روز هنگام نوشتن پایان‌نامه اتفاقات و بحث‌های جالبی پیرامون حامد رخ می‌دهد که در روند نگارش آن تاثیرمی گذارد.

نویسنده در نگارش تمام بخش‌های این اثر تلاش می‌کند احساس آرامش و حس خوب زندگی را به مخاطبان انتقال دهد؛ برای اینکه پس از پایان مطالعه کتاب لبخندی همراه با آرامش روحی و ذهنی بر لبان مخاطب نقش ببندد.

صدقی جایی درباره کتاب گفته است «هرکس این کتاب را بخواند حتما به هرکس که دوست دارد آن را هدیه می‌دهد». اما چرا این را گفته؟ احتمالاً پای یک ماجرای عاشقانه جذاب در میان است و به قولی بعد از خواندن کتاب به کسی که دوست دارید، فکر می‌کنید. این کتاب سرتاسر پر از فضای مفرح، شاد و نوستالژیک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار