شناسایی ۴۱ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رسیدگی به تخلفات، ۴۱ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این نهاد مرجع رسیدگی به تخلفات است، اظهار داشت: به منظور نظارت بر بازار با سایر مراجع نظارتی در قالب ۴۷ تیم گشت مشترک حاضر و از تعداد ۴۲۷ واحد صنفی بازرسی شد که در این راستا ۴۱ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل شد.

او افزود: ۲۱۶ مورد نیز تذکر در خصوص رعایت قوانین و مقرارت را دریافت کردند و ۱۷۰ واحد نیز بدون تخلف بودند.


بیشتر بخوانید


عمرون اضافه کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۳۰۴ پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شد.

او گفت: در این مدت ۳۹۴ پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل شد و متخلفان در اجرای این طرح به پرداخت بیش از ۷۰۳ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

عمرون اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی در استان فعال می‌شوند که این طرح به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم در این ماه مبارک اجرا می‌شود.

او ادامه داد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات به نشانی  tazirat۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.