اسفنانی خبر داد؛

پیشنهاد ارائه سهمیه به قطعه فروشان مرغ/ اجرای طرح کنترل بازار مرغ تا پایان ماه رمضان

معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پیشنهاد شده است تا قطعه فروشان، مرغ را با قیمت مصوب به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی اسفنانی معاون سازمان تعزیرات حکومتی در برنامه تیتر امشب و درباره تخلفات صورت گرفته درباره توزیع مرغ اظهار کرد: مقرر شد در برخی از مناطقی که برخی کالا‌ها بصورت عمده توزیع می‌شود به جای گشت سیار واحد مستقر داشته باشیم، بنابرهمین اعلام آمادگی کردیم که در هر نقطه از مناطق تهران یک واحد سیار مستقر شود.

اسفنانی با بیان اینکه همکاری خوبی با مجموعه ناظر بر بازار وجود دارد گفت: تخلفات درحال رصد هستند و خوشبختانه با اقدامات صورت‌گرفته این تخلفات درحال کاهش هستند و حجم مرغ وارده که بیشترین نگرانی را برای مردم داشت به نحوی شده که برای مردم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: با طرح پیش رویی که اتخاذ کردیم، حتی تخلفات گران فروشی و احتکار هم نخواهیم داشت و این طرح تا آخر ماه رمضان ادامه دارد و تخلفاتی که در این مسیر به ثبت برسند به طور قطع در کوتاه‌ترین مدت رسیدگی می‌شوند.

اسفنانی با اشاره به ممنوعیت قطعه فروشی و برخورد با آن گفت: امروز در قرارگاه این موضوع مطرح شد، پیشنهاد ما این بود تا به قطعه بند‌ها سهمیه مرغ داده شود و آن‌ها متناسب با میزان هزینه برآورد شده مرغ قطعه شده را بفروشند، زیرا در گذشته آن‌ها تا ۲ برابر بیشتر مرغ قطعه بندی شده را می‌فروختند.


بیشتر بخوانید

تمهیدات تعزیرات حکومتی برای کنترل بازار در نوروز ۱۴۰۰


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار