تشکیل ۳۲ فقره پرونده تخلف در شهرستان فردوس

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان فردوس از شناسایی ۳۲ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ در سطح شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صادقی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان فردوس گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۷۴۵ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۵۰ ریال است که جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارجاع شده است.

او افزود: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن ماه ۹۹ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه داشته است.

صادقی با اشاره به اینکه در زمان اجرای این طرح گشت‌های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی و اداره راهداری و حمل و نقل از واحد‌های صنفی صورت گرفته، ادامه داد: در این طرح بیش از هزار و ۴۹۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان صورت گرفته و ۴۸ گشت مشترک نیز با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان فردوس اظهار کرد: در مقایسه با طرح نظارتی نوروز سال قبل در تعداد بازرسی‌ها ۹۷ درصد، در تعداد پرونده ۷۸ درصد و در ارزش ریالی ۱۷۶ درصد رشد داشته ایم.

او گفت: همچنین در این مدت ۸۰ مورد گزارش به صورت تلفنی از طریق سامانه ۱۲۴ و یا به صورت حضوری دریافت شده است.

صادقی اشاره کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در طول اجرای این طرح از نظر تعداد مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و از نظر ارزشی مربوط به عرضه خارج از شبکه بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار