ایجاد بیش از ۲۵ هزار شغل در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد بیش از ۲۵ هزار اشتغال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیداحمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار اشتغال در سال گذشته ایجاد شد، بیان کرد:در سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۷۳ اشتغال در بخش مسکن و غیرمسکن در استان همدان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده معادل ۱۲۹ درصد میزان پیش‌بینی شده بوده است، اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۴۵۴ نفر ،نخستین بار نزد سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر بیمه شده‌اند.

او اضافه کرد: سال گذشته ۷۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و تسهیلات بانکی به غیر از اعتبارات تملک دارایی‌ها انجام شده است که نسبت به سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در سند توسعه اشتغال ۱۳۶ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی افزود: سهمیه تخصیصی استان در پنج مرحله بوده که ۴۴۱۷ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده که تاکنون مبلغ ۴۷۹۶ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

این مسئول اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان همدان رتبه برتر کشور را به دست آورد که در نتیجه کسب این رتبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار همدان و اداره کل متبوع تقدیر کرده است.

توصیفیان با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی در استان همدان بیان کرد: در بخش تسهیلات کرونا با همکاری خوب بانک‌های عامل ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.