بمب نوروزی کرونا منفجر شد+ فیلم

معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: وضعیت استان اصفهان قرمز است و ۳۵۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.

  مصطفی رضایی معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان در نشست خبری ومطبوعاتی مرکز بهداشت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای آگاهی رسانی به مردم گفت: امروز ۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت است و سازمان جهانی بهداشت شعار سال ۲۰۲۱ را ساختن جهانی سالم‌تر وعادلانه‌تر برای همه نامگذاری کرده است.


او افزود: در سال‌های اخیر همه شهر‌ها دچار پدیده شهر نشینی شدند و همزمان باورود روستاییان به شهر‌ها و مهاجرت به مرکز شهر مشکلات زیادی در جامعه به وجود آمد که یکی از این مشکلات کووید ۱۹ است که مناطق حاشیه شهر را بیشتر مورد تهدید قرار داد.


او  با بیان این‌که سلامت یک حق بنیادی برای تمام انسان‌ها است گفت: در استان اصفهان تعدادی معدود واکسن برای کادر درمان وجود دارد که اولویت بعدی تزریق واکسن به گروه‌های آسیب پذیر است. اما نتیجه سهل انگاری‌ها و عادی پنداری این اپیدمی متاسفانه موج چهارم کرونا رخ داد و همچنان توصیه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید می‌شود.


او ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته ۳۵۰ مورد بیمار جدید به جز شهرستان‌های کاشان و اران وبیدگل بستری شدند. از ۲۴ شهرستان ۱۹ شهرستان قرمز، ۴شهرستان نارنجی و شهرستان دهاقان زرد است که به زودی این شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.