افزایش داوطلبان شورا‌ها در مازندران

داوطلبان انتخابات شورا‌ها در مقایسه با دوره قبل افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی سعادتی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های مازندران گفت: تعداد داوطلبانی که برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نامنویسی کردند در مقایسه با دوره پنجم افزایش یافته است.

او ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور افراد با سلایق گوناگون مردم با انتخاب درست زمینه حضور افراد توانمند را در شورا‌های اسلامی فراهم کنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های مازندران گفت: این هیات نیز با حساسیت و توجه ویژه به استعلامات در احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها در سال ۱۴۰۰ تلاش می‌کند اتفاقات ناگوار گذشته در شورا‌ها تکرار نشود.

مهدی سعادتی افزود: هیئت عالی انتخابات نظارت بر شورای استان مازندران به منظور فراهم کردن زمینه حضور نیرو‌های تخصصی، کارآمد، توانمند، پاکدست بر اساس نظر مراجع قانونی عمل خواهد کرد و هیئت‌های اجرایی با پیروی از این روند از نفوذ مفسدان اخلاقی، اقتصادی و سیاسی به نهاد مقدس شورا‌ها جلوگیری خواهند کرد.

او درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری انتخابات گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در شعب اخذ آرا تفاهم نامه‌ای را با هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها مجلس شورای اسلامی منعقد شده تا با کمترین تجمع انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.