سهیل مهدی: تا این لحظه برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی قطعی است

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سهیل مهدی ، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال، در مورد برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند نفر از اعضای تیم نساجی، اظهار داشت: تمام کنترل‌های بهداشتی تیم‌ها از جمله قوانین مربوط به ویروس کرونا بر عهده ستاد مقابله با کرونا در فوتبال است. همکاران ما میزان ابتلا و موارد مشکوک را رصد می‌کنند. امروز جواب تست کرونای مجدد اعضای باشگاه نساجی مشخص می‌شود و تا این لحظه برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی قطعی است.

او در خصوص قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرها، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری را صادر نکند، مسابقات ورزشی ادامه خواهند داشت. فوتبال در این رابطه پیشرو بوده است و در این مدت فوتبالی ها زیر ۲ % به ویروس کرونا مبتلا شده اند. مسابقات فوتبال برگزار می‌شوند، اما در صورت زیاد شدن موارد مثبت، شیوه نامه‌های سختگیرانه تری را اعمال خواهیم کرد.

سهیل مهدی درباره حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و پدیده، عنوان کرد: در شهر‌هایی که مسابقات برگزار می‌شوند، کنترل تردد ورزشگاه برعهده مدیریت محلی آن استان یا شهرستان است. اتفاقاتی که در این زمینه جمع آوری شده اند، در اختیار مراجع قضایی قرار خواهند گرفت. حتی ما هم در صورت مقصر بودن، باید در مجامع قضایی پاسخگو باشیم. امیدوارم دیگر چنین مواردی را مشاهده نکنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار