بی توجهی مردم وضعیت بحرانی کرونا را در پی دارد

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت : نگرانی جدی ما از بی‌توجهی مردم، از نوع رفتار مردم است، باید رفتار‌ها متناسب با شرایط امروز استان تنظیم شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نصرت‌اله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با توجه به وضعیت بحرانی استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت : نگرانی جدی ما از بی‌توجهی مردم، از نوع رفتار مردم است، باید رفتار‌ها متناسب با شرایط امروز استان تنظیم شود.

او گفت : بیماری کرونا یک پدیده جهانی است و این جهشی که در کشور و استان با آن مواجه هستیم به تبع متاثر از جهش جهانی است.

او ادامه داد: براساس آخرین آمار، در سطح کشور بیش از ۶۴ هزار نفر و بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ نفر در استان بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این خود خسارت سنگینی را به کشور وارد کرده است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه افزود: قبل از عید شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا خوب بود، اما با سهل‌انگاری‌هایی دوباره وارد پیک جدیدی از این بیماری شدیم.

او سهم مردم در این پرسه را بسیار سنگین دانست و گفت: مردم با عدم حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک همراهی کنند تا با هزینه کمتری از این پیک چهارم بیماری هم عبور کنیم، چون درباره این بیماری الان هم مردم و مسئولان صاحب تجربه و کادر درمان مجرب‌تر و کار آزموده‌تر شده‌اند.

مرادی ادامه داد: با این وضعیت و خیز بیماری پیش‌بینی می‌کنیم کل استان طی روز‌های آینده قرمز شود، البته متناسب با این شرایط تدابیر و محدودیت‌های اندیشیده شده که ابلاغ هم کرده‌ایم.

او گفت: نگرانی جدی ما از بی‌توجهی مردم، از نوع رفتار مردم است راه درمان این بیماری در بیمارستان نیست در تغییز نوع رفتار مردم است باید رفتار‌ها متناسب با شرایط امروز استان تنظیم شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.