نام نویسی ۳۳۷ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در ملایر

فرماندار ملایر گفت: ۳۳۷ نفر در سه روز نخست آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و عشایر در این شهرستان نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی فرماندار ملایر بیان کرد: همزمان با روز نخست نام نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در ۱۶ فروردین ۱۰۶ نفر، روز دوم ۹۰ داوطلب و روز سوم ۱۴۱ داوطلب نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

او ادامه داد: در سه روز نخست به تفکیک چهار بخش تابعه این شهرستان، ۱۲۲ نفر در بخش مرکزی، ۶۲ نفر در بخش جوکار، ۸۱ نفر بخش سامن و ۷۲ داوطلب در بخش زند نام نویسی کردند.

فرماندارملایر فرآیند نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا از ۱۶ فروردین آغاز شده و داوطلبان می‌توانند هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به بخشداری‌ها و یا به صورت غیرحضوری، به مدت هفت روز نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ولدی گفت: ۱۶۶ روستای این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی روستا است و داوطلبان بر اساس توانمندی و تجربه خود برای حضور در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ورود کنند و روند ثبت‌نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

وی یادآور شد: از این تعداد روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات، ۵۰ روستا در بخش مرکزی، ۳۴ روستا در بخش جوکار، ۴۳ روستا در بخش سامن و ۳۹ روستا در بخش زند واقع شده است.

معاون استاندار همدان یادآور شد: داوطلبان می‌توانند ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام دهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.