بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری سارق حرفه‌ای بابل / پلمب‌های کرونایی در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اعتراف سارق به ۲۰ فقره سرقت در بابل

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت اموال داخل خودرو، سیم و کابل‌های برق اعتراف کرد.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح ۱۱ واحد پذیرایی، اقامتی، بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

۱۱ فقره سرقت در کارنامه سیاه سارق سابقه دار

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و باغات، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی یک خودروی پیکان وانت متعلق به یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره و باغات، افزود: ماموران انتظامی پس از توقیف خودروی پیکان وانت آنرا توقیف و در بازرسی از آن یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و ۵۰ کیلو انواع آهن آلات دست دوم سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهرضمن بیان اینکه متهم از سارقان سابقه دار با ۱۱ فقره انواع سرقت می‌باشد، گفت: ماموران انتظامی در بازجویی‌های فنی از متهم دستگیر شده به راز ۴ فقره سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت و باغات پی بردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.