کشف اقلام آرایشی و بهداشتی غیر قابل مصرف در آبادان

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف اقلام آرایشی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در بازرسی از فروشگاه‌های آرایشی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز در راستای تشدید نظارت های نوروزی، ارتقاء سلامت شهروندان و مسافران و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با همراهی رئیس اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صمت، موفق به کشف اقلام آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته شامل انواع لوسیون بدن، اسپری خوشبو کننده و کرم لایه بردار و .... از سطح عرضه شدند.

او افزود :پیرو بازرسی صورت‌گرفته از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به آنها متذکر شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان به شهروندان توصیه نمودن در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت، موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.