باز هم افزایش بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از بستری بودن ۳۲۰ بیمار در بخش‌های کرونایی خبر داد در حالی که دیروز تعداد بستری شدگان ۲۸۰ نفر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در پنجشنبه ۱۹ فروردین، ۳۲۰ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۰ مورد به کرونا، قطعی است.

او، با اشاره به تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا، ادامه داد: ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۳ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۱ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


کشمیری درباره موارد فوتی ناشی از کرونا هم گفت: امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شد که در رده سنی ۵۱ تا ۹۴ سال بودند و سه نفر از آن‌ها بیماری زمینه‌ای و سابقه تماس با فرد مبتلا داشته‌اند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۹۱۳ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۷ هزار و ۱۵۹ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.