معاون دادستان کل کشور در اصفهان:

فساد و معضلات اجتماعی محصول اقتصاد مریض است

معاون دادستان کل کشور گفت: فساد و معضلات اجتماعی محصول اقتصاد مریض است و آسیب آن گریبانگیر همه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور امروز در یکصدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت تحقق حقیقی و عملی شعار سال گفت: در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و دشمنان در همه حوزه‌ها با شکست مواجه شده و تنها راه را هدف قرار دادن وضعیت معیشت مردم تشخیص داده‌اند و مردم نیز تاکنون با مقاومت در این میدان همانند جنگ نظامی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند، مسئولیت مسئولان بسیار سنگین خطیر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

او افزود: بی‌شک پشتیبانی و رفع موانع تولید به دست ما مسئولان است و چنانچه توجه ویژه و کافی به مشکلات و مسائل مرتبط با تولید و اقتصاد صورت نپذیرد زیان‌ها و خسارات جبران‌ناپذیری گریبانگیر کشور خواهد شد، چرا که محصول اقتصاد مریض جز فقر فساد و معضلات اجتماعی نخواهد بود.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بهبود فضای کار و صنعت با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد در سایه تعامل، محقق می‌شود گفت: دستگاه‌های حاکمیتی با تفکر سازنده و تعامل و همکاری خواهند توانست در مسیر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مدظله در این خصوص و حل مشکلات کشور بدون نیاز به بیگانگان گام بردارند.

او مسئولان را خدمتگزار تولیدکنندگان دانست و بیان داشت: تولیدکنندگان واسطه فیض و رزق مردم بوده و رزمندگان خط مقدم در جنگ اقتصادی هستند و از این جهت مصداق واقعی رجبیون محسوب می‌شوند و مسئولان باید خود را خدمتگزار ایشان بدانند.

عمرانی گفت: با همت بلند و عزم جزمی که در مردم و مسئولان وجود دارد در سال جدید شاهد اتفاقات و وقایع خوبی در مسیر رونق تولید و تحقق عملی و واقعی شعار سال باشیم.

در پایان، اعضای جلسه به بیان مشکلات واحد‌های تولیدی استان و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مصوباتی نیز در جهت رفع این مشکلات به تصویب رسید.

گفتنی است، معاون دادستان کل کشور به اتفاق مسئولان قضائی و اداری استان از چند واحد تولیدی در معرض خطر ورشکستگی بازدید به عمل آورده و تصمیمات حمایتی در راستای حل مشکلات آن‌ها اتخاذ کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.