بهسازی و روکش آسفالت معابر شهر زاهدان همچنان در اولویت شهرداری است

شهردار زاهدان گفت: بهسازی و روکش آسفالت معابر شهر در اولویت کاری امسال شهرداری است و این برنامه با جدیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالقادر پربار شهردار زاهدان   در نشست مشترک با معاون امور زیربنایی و عمرانی، مدیران مناطق، مدیران و کارشناسان شهرداری و پیمانکاران بخش آسفالت اظهارداشت: باید برنامه‌ریزی لازم برای حل مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی به ویژه در بخش آسفالت مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

او  افزود: مسائلی که در این نشست‌ها مطرح شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد قطعاً گسترش همکاری و تعامل و در نهایت تسریع در اجرای امور و افزایش کیفیت پروژه‌ها را در پی خواهد داشت.

شهردار زاهدان تصریح کرد: هر چند مسائل و مشکلات در مسیر اجرای برخی از طرح‌ها و برنامه‌ها وجود دارد اما با توجه به تخصیص بودجه لازم برای امور عمرانی و ادامه این روند در سنوات آتی می‌توان به آینده‌ای روشن در این عرصه بسیار امیدوار بود.

او  با بیان اینکه بودجه تخصیص یافته برای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی سال ۱۴۰۰ بسیار خوب و قابل توجه است افزود: بودجه عمرانی شهرداری زاهدان در سال جاری ۹۰۰ میلیارد تومان است که این مبلغ در نوع خود بی‌نظیر و قابل توجه است و موجب ایجاد ظرفیت‌های جدید و خوبی به ویژه در بخش بهسازی معابر و آسفالت خواهد شد.

پربار خاطرنشان کرد: جذب بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی کار ساده‌ای نخواهد بود لذا باید با تلاش وافر و آمادگی کامل این امر را تحقق بخشید.

او ادامه داد: با توجه به تلاش مجموعه شهرداری زاهدان برای استمرار روند اجرای امور عمرانی، قطعاً برنامه آسفالت معابر به عنوان یکی از امور الویت دار در یک دوره مدیریتی دیگر با جدیت دنبال خواهد شد و ما امیدواریم پیمانکاران این بخش با تمام قوا ظرفیت‌های لازم را برای این امر فراهم کنند.

شهردار زاهدان تصریح کرد: اصلاح فرایندها، افزایش دانش در اجرای کارها، تامین نیروی انسانی مورد نیاز، ارتقا سطح نظارت‌ها و رسیدگی به امور را باید با جدیت مد نظر باشد و در مسیر بهبود روش‌ها ضمن ایجاد ظرفیت‌های لازم بایستی از پتانسیل‌های موجود از جمله بهره مندی از همکاری سایر دستگاه‌ها نیز به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

او  با تاکید بر افزایش نظارت‌ها گفت: ورود دستگاه‌های نظارتی در امور به عنوان یکی از ضرورت‌ها باید مورد توجه قرار داشته باشد لذا شرکت‌های پیمانکاری باید ضمن افزایش نظارت‌ها و کنترل امور، با استفاده از باتجربه‌ترین افراد سعی کنند کمترین میزان انحراف از مقررات را داشته باشند.

پربار خاطرنشان کرد: انتظار داریم که پیمانکاران با ارائه درخواست‌های منطقی از مجموعه شهرداری یار و یاور ما در اجرای امور باشند که در این راستا از طریق هماهنگی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی با مناطق و پیمانکاران مسیر تحقق اهداف را هموارتر ساخته و با ایجاد ظرفیت‌های لازم مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار