تصادف در دیواندره ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تصادف بین دو خودرو پژو ۴۰۵ و پژوپارس در دیواندره ۸ نفر را زخمی و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی خوش قدم معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور دیواندره به سقز، هشت سرنشین این خودرو‌ها را راهی بیمارستان کرد.

خوش قدم اظهار کرد: این تصادف در سه راهی روستای «گومه ای» به وقوع پیوسته و دلیل آن برخورد رخ به رخ خودرو‌ها عنوان شده است.

او تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه با شماره‌ی ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات «زرینه اوباتو» سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

خوش قدم خاطر نشان کرد: با همکاری نیرو‌های پلیس راه، اورژانس و نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی، مصدومین به بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سقز -دیواندره-سنندج، لازم است که رانندگان خودرو‌های سواری ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

خوش قدم اضافه کرد: در این محور پر تردد سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «باقر آباد»، «زرینه اوباتو» و «صاحب» آماده خدمتگزاری به حادثه دیدگان جاده‌ای هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.