بیانیه اتحادیه اروپا درباره دومین نشست کمیسیون مشترک برجام

اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دومین نشست کمیسیون مشترک برجام، فردا جمعه ساعت 10 به وقت وین برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر «جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بیانیه‌ای را درباره دومین نشست کمیسیون مشترک برجام منتشر کرد.

بر اساس این بیانیه، دومین نشست کمیسیون مشترک برجام فردا جمعه ۹ آوریل (۲۰ فروردین) ساعت ۱۰ به وقت وین برگزار خواهد شد.

بر اساس بیانیه اتحادیه اروپا، ریاست این نشست را «انریکه مورا»، مدیر سیاسی سرویس اقدام خارجی اروپا به نمایندگی از طرف «جوزپ بورل» بر عهده خواهد داشت و نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و ایران در آن حضور خواهند داشت.

در این بیانیه آمده است «شرکت کنندگان در این نشست، رایزنی‌های برگزار شده در سطوح مختلف طی هفته جاری درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر برجام از سوی تمامی طرف‌ها را بررسی خواهند کرد.»

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا از روز سه‌شنبه در وین آغاز شده است و طبق برنامه از پیش تعیین شده، هیات ایرانی هیچ مذاکره مستقیم و یا غیرمستقیمی با مقامات آمریکایی حاضر در این نشست ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
امروز جمعه 1400/1/20 حکم بازنشستگان را روی سایت آمده هیچ کدام از وعده هایی که داده بودند عملی نکردند قرار بود افزایش حقوق 26 درصد +2483540 + همسان سازی باشه برای من فقط 21 درصد کلاً اضافه شده سایت اخبار بازنشستگان هم بسته شده تماماً از قبل برای نار ضایتی مردم برنامه ریزی شده بوده .این هم یه جمعه دیگه برای روحانی که بگه من اطلاع نداشتم .
آخرین اخبار