رکورد دار پرش طول بانوان:

انتظار ثبت رکورد بهتری در مسابقات بین المللی دو و میدانی را داشتم

ریحانه مبینی درباره رکورد شکنی خود در مسابقات بین المللی دو و میدانی امام رضا (ع) توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ریحانه مبینی، رکورد دار دو و میدانی کشورمان در ماده پرش طول درباره ارتقای حد نصاب پرش طول در رقابت‌های دو و میدانی جام امام رضا (ع) اظهار کرد: جا دارد از فدراسیون دو و میدانی، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد تشکر کنم که توانستند یک مسابقه عالی و بدون کم و کاست برگزار کنند.  این رقابت‌ها شبیه سازی مسابقات خارج از کشور محسوب می‌شدند و همه چیز از لحاظ پیست و داوری عالی بود.  

او درباره رکورد شکنی اش در مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) گفت: تمرینات خوبی در زمستان و ایام عید داشتم و توقع می‌رفت که در این مسابقات رکورد شکنی کنم. البته از خودم انتظار بالاتری داشتم، اما این اتفاق رخ نداد و شاید سطح رقیبان من پایین بود و نتوانستم زیاد رقابت و جنگندگی کنم. به هر حال رکورد بدی نبود و ان شاءالله در مسابقات بعدی بتوانم رکورد‌های بهتری ثبت کنم.  

مبینی درباره فاصله زیاد رقیبان با او در مسابقات بین المللی دو و میدانی گفت: فکر کنم نفر دوم نزدیک ۵.۵۶ متر پرید و حدود ۷۲ سانتی متر با یکدیگر اختلاف داشتیم.  

رکورد دار پرش طول درباره هدف گذاری خود و این که چه زمانی کسب مدال آسیایی او را شاهد خواهیم بود، گفت: مسابقات آسیایی سال آینده هدف گذاری بزرگ من است که ان شاءالله در آن جا بتوانم مقام بیاورم، اما اکنون تلاش می‌کنم که رکوردم را به ۶.۴۰ و ۶.۵۰ متر برسانم، ورودی المپیک بگیرم و همین طور پیشرفت کنم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار