کمبود منابع مالی، مهم‌ترین مانع پیش روی طرح‌های آب بوشهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، مهم‌ترین مانع پیش روی سدسازی و طرح‌های تامین آب استان را کمبود منابع مالی دانست و کمک مسئولان را برای برطرف کردن آن خواستار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بررسی روند اجرایی سد اَخَند عسلویه با تشکر از اهتمام جدی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر، روند اجرایی طرح‌های این شرکت را مثبت ارزیابی، و از تلاش‌های کارفرما و دیگر عوامل اجرایی قدردانی کرد.

سد اخند در ۱۵ کیلومتری شهر عسلویه و در حوزه روستای اخند در حال ساخت است.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به مشخصات فنی  این سد گفت: سد اخند از نوع بتنی وزنی با ارتفاع ۳۲ متر و حجم مخزن ۲ میلیون مترمکعب است.

علی محمدی با ارائه گزارشی از آخرین وضیت طرح‌ها و موانع و مشکلات آن‌ها، با تشکر از همراهی مسئولان، بر پشتیبانی‌های مستمر آنان در جذب نقدینگی و تامین منابع مالی طرح‌ها تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


 او بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌های مستمر استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، موانع و مشکلات طرح‌های این شرکت که مهم‌ترین آن‌ها تامین منابع مالی است، برطرف شود و با ادامه پشتیبانی‌ها بر سرعت اجرای این طرح‌های حیاتی افزوده شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.