ممنوعیت هرگونه تجمع در مهدی‌شهر/ متخلفان به مرجع قضایی معرفی می‌شوند

فرماندار مهدی‌شهر از ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر اظهار کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهرستان مهدی‌شهر که در وضع نارنجی قرار دارد، برگزاری هرگونه تجمع ازجمله مراسم عروسی و یا مراسم ترحیم و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که موجب تجمع مردم شود، مطلقاً ممنوع است.

او با بیان اینکه تجمع در آرامستان‌های شهرستان مهدی‌شهر برای برگزاری مراسم ترحیم نیز ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده برگزاری هرگونه تجمع ازجمله رسمی و خانگی متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه در صورت برگزاری هرگونه مراسم عقد و عروسی در تالارها برخورد قاطع صورت می‌گیرد و تالار متخلف پلمب و مسئول تالار به مراجع قضایی معرفی می‌شود، تصریح کرد: همچنین با داماد و پدر داماد برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

میقانی با بیان اینکه در صورت برگزاری مراسم عزا و ترحیم نیز با برگزارکنندگان برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد، گفت: مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهرستان مهدی‌شهر تعطیل می‌شوند و هیأت بازرسی ستاد کرونا نظارت شدیدتری بر این تعطیلی‌ها اعمال می‌کند.

او عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم از هرگونه رفت و آمد خانوادگی خودداری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته جدی بگیرند و رعایت کنند.

فرماندار مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: همچنین فرمانداری این شهرستان آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در جهت برخورد با متخلفان است.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.