رئیس پلیس راه استان ایلام :

کارکنان ادارات ایلام برای تردد بین‌راهی ملزم به اخذ مجور تردد شدند

سرهنگ همتی‌زاده از الزام کارکنان ادارات استان ایلام به اخذ مجوز تردد بین شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به محدودیت تردد بین شهرستانی در مناطق قرمز، کارکنان ادارات ایلام برای برای سفر خود مجوز سفر دریافت کنند و مرجع صدور مجوز سفر فرمانداری‌های هر شهر است.

او افزود: برای کارکنان دولت که محل سکونت و کار آن‌ها در دو شهر واقع شده و همچنین برای افرادی که دارای نوبت عمل جراحی هستند و همچنین دارندگان برگ احضاریه حضور در مراجع قضایی، توسط فرمانداری‌ها برگ تردد صادر می‌شود.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد:برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه‌های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده‌های برون شهری مجاز است، اما برای تردد سایر خودرو‌ها نیازمند مجوز است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: از همه مردم عزیز استان و رانندگان می‌خواهیم که با همکاری با ماموران پلیس و در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه کمال اهتمام به دستورات ستاد مقابله با کرونا را داشته باشند.

از مجموع دوازده شهرستان استان ۹ شهرستان ایلام، دهلران، چوار، آبدانان، ایوان، دره شهر، چرداول، مهران و بدره در وضعیت قرمز و ملکشاهی، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.