پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در اندیمشک

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا،۳ آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی تعطیل شدند.

فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با اصناف متصدیانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می‌شود محل کسب آنان پلمب و اجازه فعالیت به آن‌ها داده نخواهد شد به همین منظور ۳ آرایشگاه متخلف در این زمینه شناسایی و پلمب شدند.

او افزود: آرایشگاه‌ها از مراکز بسیار مهم و حساس به لحاظ بهداشتی و با ازدحام مشتریان است که باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا موارد بهداشتی با دقت و حساسیت بالایی در این مکان‌ها رعایت شود.

کاظمی با اشاره به اینکه موارد ابتلای کرونا در اندیمشک بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: در پی اوج گیری بیماری کرونا، بازدید و نظارت‌ها بر آرایشگاه‌ها در جهت حفظ سلامت شهروندان و آرایشگران و قطع زنجیره این ویروس منحوس با جدیت و با حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا دوره کمون دارد، در چنین شرایطی آرایشگر‌ها  از سلامت جسمی مشتریان مطلع نیستند و چه بسا مشتری آلوده به این ویروس باشد و این را به آرایشگر، و آرایشگر نیز به مشتری‌های دیگر منتقل کند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک بیان داشت: درحالی که این روز‌ها درگیر کرونا ویروس جدید شده‌ایم، مهم‌ترین توصیه به مردم و شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک ۳ لایه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  با حساسیت ویژه مانند زمان‌های ابتدای شیوع کرونا انجام شود، تا بتوانیم از این شرایط نیز به خوبی گذر کرده و اتفاق ناگواری برای خانواده‌ها رخ ندهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.